keskiviikko 30. marraskuuta 2011

Rakas Joulupukki

Minä toivon joululahjaksi autoa ja pekkapuupäätä, pistoolia ja hauskaa aku ankka lehtä ja hiihtosukkia. Maapallokarttaa ja värikynät, suksiin siteet ja piikkarit ja pallo. Sellainen pallo, kun luistelee niin mailalla lyödään ja muita pikku esineitä.
Hyvästi rakas joulupukki.

Minä olen ollut kiltti, mutta en minä aina ole ollut kiltti. Tule sieltä Täti- Senjan kautta.

Näkemiin  rakas joulupukki.
Näin  toivoi veljeni joskus 1950-luvulla, minä piirsin.

2 kommenttia:

  1. Toivomuslista on hieno ajankuva, ihanaa, että on säästynyt. Ja kuvassa upeaa 50-luvun luistelumuotia.

    VastaaPoista
  2. Äitini säästi kaikki meidän lasten muistot ja dokumentit, kouluvihkot, matikan kokeet,piirustukset,oppikirjat, ihan kaikki. Olen nyt yrittänyt niitä selvitellä, osan olen heittänyt pois(ne matikan kokeet mm.), osan säilytän jotenkin. Mutta niitä on silti PALJON...

    VastaaPoista